"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

lördag 26 december 2020

1000 gillare på bloggen!

 
Tusen tack! <3
 
 
Upptäckte precis att bloggens facebooksida uppnått 1000 gillare och det är minsann en stor milstolpe! När jag började blogga för snart 10(!) år sedan, så trodde jag väl aldrig att jag skulle hålla på så här länge. Men även om det tagit emot i perioder och jag ofta ställt mej frågan varför, så är det väldigt roligt att ha alla friluftsäventyr och upplevelser samlade på ett och samma ställe. Dessutom har det varit en väldigt bra drivkraft till att ta sej ut, så jag kommer nog att fortsätta i många många år till :D

-Är dock lite i valet och kvalet om jag borde flytta bloggen till Wordpress, men oroar mej samtidigt för att det ska vara för komplicerat, då blogger är väldigt basic och lättanvänt....jaja det återstår att se :D

Men hursomhelst så vill jag rikta ett stort TACK till alla er som följer med mej här på bloggen! Utan läsare/följare hade det ju inte varit lika roligt att skriva alla dessa 1742 inlägg som jag lagt ut hittills. 

-och jag hoppas ni fortsätter hänga med mej här i framtiden också :D


Fjällripan- Friluftsliv & Äventyr i Höga Kusten

 

 -Här hittar du förresten  FJÄLLRIPAN på Instagram  :D


1 kommentar:

  1. Hi Susanne,
    Congratulations with this milestone. It is always interesting to follow your adventures in the wild nature of Northern Sweden. The reports are following each other sometimes so quickly that it is hard to keep up with reading and/or reacting.
    I like to read them anyway, I like the pictures of the landscapes althought I don't react everytime.
    I wish you a pleasant changing of the year and wish you all the best for 2021.
    Greetings, Kees

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3