"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

lördag 3 oktober 2020

Höstutflykt vid Nätraån

Idag är det ju kanelbullensdag och de senaste två åren har jag "firat" den uppe på Fäberget. 2018, 2019. En fin liten tradition, som jag hade tänkt fortsätta med. Men eftersom jag jobbar natt i helgen, så hann jag aldrig med det idag och istället blev det en kortare fikautflykt till Nätraån med William. 

 -Mysigt det med och så skönt att komma ut i friska luften en stund!

Ps. Insåg precis att kanelbulledagen är först imorrn haha. 
Jaja då får man väl ta och mumsa i sej några fler då da 😁

 


Fikautflykt vid Nätraån


#kanelbullensdag


William ♡

Vindskyddet vid Nätraån

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3