"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

torsdag 4 oktober 2018

Höstutflykt till Fäberget


Började dagen med bullbak (på självaste kanelbulledagen å allt!) och efter att jag städat undan lite här hemma, så packades ryggsäcken med en termos kaffe, nybakta bullar och dadelbollar för en utflykt i det fina vädret! Synd att inte mamma och pappa kunde följa med, men det får väl bli en annan gång :D


 Kanelbullens dag ♡

Fäberget
Uppe på toppen av Fäberget!

Fäberget
 Bästa fiket!

Kanelbullens dag

kanelbullens dag
 Mumsigt goda kanelbullar!


Testade att göra tvinnade/snurrade bullar den här gången och det blev ju väldigt bra! Men det är farligt gott med hembakta bullar, har lyckats trycka i mej fyra (eller var det fem!) stycken och nu får magen lida ont... Men, men, det var det väl värt! :D



Fäberget

 Värnsudden i höstskrud


  Najogubben på klippan


 Frost <3

 På väg ner från berget igen...




4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Mina fotostunder: Tack, det var verkligen en underbar dag! :)

      Radera
  2. Otroligt vackra bilder. Vet inte om jag inbillar mig men tycker att hösten och färgerna på löven är vackrare än någonsin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kattis: Tack! Tycker oxå att det är väldigt färggrannt iår! Kanske beror på torkan i somras...

      Radera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3