"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

lördag 25 april 2020

Hängmattenatt med eldknaster och fågelkvitter


I torsdags hade jag tänkt göra en sista vinterövernattning, så jag hade packat med mej snöskorna för att ta mej ut på en myr några mil inåt land. Väl på plats upptäckte jag dock att det var alldeles för blött i marken där snön smält bort och det kändes inte längre så lockande att ta sej ut där...

Så det blev en hängmattenatt vid en å istället. Helt ok det med.

-och jag fick en helt underbar kväll med eldknaster och fågelkvitter :D


Sova ute hängmatta
 Mysig plats vid en å


Hängmatta
#Ticket to the moon


Tycker det är helt fantastiskt att sova i hängmatta! Sån frihetskänsla med fri sikt mot himmelen, men ändå ombonat och skyddat. Det kan förståss vara lite svårt att hitta träd med lagomt avstånd emellan, (blir det för nära blir det banana style) men annars är det verkligen toppen!

-Tar minimal plats, väger nästa ingenting och enkel att sätta upp.


Invigning av gubbens hängmatta. Nån måste ju göra det a :D

 Varm choklad och ostmacka till kvällsfika

  L.I.V.E.T



 Norrlandsfalu

Godmorgon!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3