"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

lördag 4 april 2020

Friluftsreportage i Hela Övik


I måndags fick jag förfrågan om jag ville vara med i ett friluftsreportage i tidningen och det kändes förståss jättekul! Men samtidigt gör såna saker mej så nervös och det var väldigt nära att jag tackade nej, precis som jag gjort med så mycket annat roligt som jag varit för feg för att vara med på. Men med en peppande make, så valde jag iallafall att säja ja. Måste börja våga mer av sånt som känns lite obekvämt.

Så sagt och gjort, reportern kom hem till oss i stugan och vi fick en trevlig stund ute i det strålande vädret. Jag hade jobbat natt och kände mej så där lagomt yr i huvudet, men lyckades iallafall uttrycka mej någorlunda i intervjun. Tycker annars att det är mycket lättare att skriva vad jag tänker och tycker.

Jaja i går kom det ut och jag blev rätt överraskad när jag såg att jag hamnat på första sidan!

-"Är det nu jag ska bli kändis? och skriva autografer å sånt där! Nu är det  slut på att skjutsa barnen till skolan i morgonrock och powerboots och springa in på affärn hursomhelst. Haha" Skämtar* :D


Friluftsreportaget i Hela Övik

 ÖA reportern Robbin Norgren och min manager/gubben :D




2 kommentarer:

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3