"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

torsdag 15 april 2021

Älskade lilla fjällpojke!


Idag firar vi William som fyller 20! Tjugo år, herregu var har tiden tagit vägen. Tittar på gamla kort och får ont i hjärtat. Trodde på nåt vis att jag skulle ha den där lilla gulliga fjällpojken för alltid! och det har jag ju förstås, men han är ju inte så liten längre.
 
I år har vi många jämna födelsedagar i vår familj och tillsammans skulle vi kunna fira 230-års kalas, Pappa 70, morbrorn 60, jag 50, dottern 30 och William 20. Hade ju varit kul att dra ihop nåt gemensamt till sommaren, då vi förhoppningsvis kan träffas som vanligt igen :D. 


Grattis på 20- årsdagen William <3

Många härliga turer och äventyr har vi fått uppleva genom åren 
och även om det inte blir så ofta nu då annat i livet lockar, 
så vet jag att du har allt det där kvar inom dej 
 
-och ett tu tre så hänger du med mamma på fjälltur och ripjakt igen <3


William och Nils

<3

Se även;


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3