"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

måndag 19 april 2021

Nya försök på öringen

 
Det blev en tur till havet med kastspöt även idag, men ingen fiskelycka den här gången heller och jag börjar ju nästan tro att jag aldrig ska få en öring. Men trägen vinner, får man väl hoppas och rätt som det är händer det! Kommer att bli så himla glad när jag äntligen lyckas få en på kroken  :D



 
Vi testade en ny strand idag, men det kändes inte riktigt som nåt bra fiskeställe(?) Fast man vet ju aldrig var dom där öringarna håller till. Det förändras ju ständigt från dag till dag eller till och med från timme till timme. Men även om vi inte fick nån fisk, så var ju inte dagen mindre lyckad för det. Vi fick ju både frisk luft, motion och en massa träning på att förfina kasttekniken :D



Sen när jag kom hem så började jag känna mej lite krasslig, med huvudvärk och ont i halsen och jag brukar väldigt sällan bli förkyld, så peppar, peppar. Hoppas bara det är nåt tillfälligt...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3