"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

torsdag 18 oktober 2018

Godnatt och gomorron- Örnsköldsvik!


Varför sova inne, när man sover så mycket bättre ute, tänkte jag och packade ihop mina sovgrejer lite snabbt och lustigt igår kväll. Hade inte någon direkt plan om vart jag skulle, funderade på att åka ut mot Gullvik nånstans, men plötsligt fick jag iden att åka upp på Varvsberget. Där har jag ju aldrig sovit.

Så sagt och gjort och det var verkligen en annorlunda upplevelse!

En natt på Varvsberget med häftig utsikt över stan

Häftigt att ligga och se ner på stan med all belysning och trots att trafikljuden hördes mer eller mindre hela natten så fick jag en riktigt god natts sömn. Älskar att sova i hängmatta! :D


 Övik by night

 Ganska så najsigt sovställe :D

Varvsberget
 GODNATT Örnsköldsvik Zzzzzz.....

sova i hängmatta
 å gomorron! :D

 Spisbröd och Oboy till frukost här uppe på toppen :D

sova i hammock
Skönt att ligga och dra sej en stund :D



4 kommentarer:

  1. Så häftigt!Jag vill också 😀 Jag ska börja följa din blogg.
    Du är verkligen en inspirationskälla!

    SvaraRadera
  2. Å det där hade jag aldrig vågat, sova ute så nära stan. Hade varit rädd att det skulle komma någon läskig eller ondsint person.

    SvaraRadera
  3. Du imponerer stadig og sover mye ute overalt og i all slags vær. Nydelig utsiktspunkt det der :)) Min yngste datter vil sove ut og vi tenkte å ta første natt i en gapahuk sentralt. Da spurte noen meg - jammen tør dere det da? Det kan jo komme folk der. Tenk om du våkner og når står og ser på deg?? :O Så da lot vi være da... Men jenta mi vil stadig sove utendørs. Mora også :) Kjekt å se dine fine opplevelser som gjør at det frister - og kanskje også gir den ekstra dytten for å faktisk gjøre det!!!! :D

    Hverdagen vår er hektisk - og vi har mye regn. Vil at første overnatting skal være kjekk og trygg. Må legge en plan :D

    Herlige bilder fra natta di!! :P

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3