"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

torsdag 26 november 2020

Vintrig novemberutflykt

 
Förra fredagen hade vi verkligen ett fantastiskt väder! Så glad att jag fick vara ute och njuta i snö och solsken, innan regnslasket kom tillbaka igen. Kändes nästan mer som en vårvinterdag, än början på vintern, då solen värmde och snön droppade från träden, men så underbart härligt.
 
-och så himla vackert!
 
 

En vacker dag i Märraviken, Stor-Degersjön

Idag har det visst också varit vackert väder, men det missade jag helt, då jag lyckades sova bort precis hela dagen. Vaknade inte förrän strax före sex ikväll och det hör då inte till vanligheterna! Somnade  först vid elvatiden, men ändå. Brukar annars försöka vända tillbaka på dygnet direkt efter sista natten och hade packat för att åka till stugan, men nu får det vänta till imorgon istället.
 
-Har ju ledig vecka nu igen, så nog ska jag hinna vara ute så det räcker :D



Nästan som en vårvinterdag


Lill-Iver som inte är så liten längre... :D


Nya kåsor från Kupilka

Skickade efter Kupilka kåsor till Micke och Teresia som fyllde år förra veckan och passade förstås på att köpa en till mej själv också. Valde svarta och tycker dom är så fina! och sköna att dricka ur :D

-Nostalgi-tygpåsen med John Blund fyndade jag på loppisen i Bjästa i våras. Sååå söt :D



 
Lyckas nästan aldrig få några bilder på Iver, då han rörs hela tiden, men nu fick jag han.  Finvovven!



Kupilka kåsa
"Kom och ta mej!"

Kupilka svart kåsa


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3