"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

söndag 23 oktober 2016

Joggingtur och helgmys

 
Efter en sommar och höst med väldigt lite träning, så kom jag mej äntligen ut på en springtur idag! Promenader i all ära, men man behöver ju få upp flåset emellanåt också. Det blev en kortare tur runt Hörnsjön, men det var jobbigt nog och det kändes så bra efteråt! Nu ska jag försöka ta några rundor regelbundet, så man kommer i lite bättre form inför den stundande skidsäsongen!

Annars så har det varit en lugn och skön helg, med hemmapyssel, pajbak och skogspromenad med kottplock och i fredags var vi i Rössjö och tog hand om älgköttet. Det är verkligen en härlig känsla att få fylla frysen med riktig mat! och just nu står en älggryta och puttrar på spisen :D





3 kommentarer:

  1. Litt lite trening her og for tiden - så jeg må snart komme meg igang igjen.

    Godkveldklem

    SvaraRadera
  2. Visst är det mysigt att kunna tända ljus igen? Ser att du har varit och tältat, vad härligt! Är du nöjd med nya tältet? Jogga är något jag aldrig håller på med.Jag brukar få inflammation i smalbenen :-/ Ha nu en fin dag!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3