"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

onsdag 24 februari 2021

Fjällripan på Youtube

 

 
Jag har ju haft min youtube kanal i ganska många år nu, men det är väl först det senaste året som jag har lagt ut lite mer regelbundet.  Ambitionen är att filma mer och lägga ut oftare, vilket även rekommenderas om man vill "lyckas" med sin kanal. Men det är ju inte det enklaste att nå ut med sina youtubeklipp...
 
För självklart vill man ju få visningar på det man lägger ut och tipsen är att lägga ut regelbundet och då minst en gång varje vecka! Det skulle jag nog aldrig hinna med, men åtminstone oftare än nu... Man måste även lyckas få fler prenumeranter på kanalen och för att öka synbarheten är det tydligen viktigt att få så många gillamarkeringar och kommentarer som möjligt...

Jättesvårt ju. Men ett annat tips var dock att konkret be om det man vill ha. Så nu tänkte jag be er som läser bloggen att prenumerera på FJÄLLRIPAN på Youtube och tryck gärna på gillaknappen :D

-Tack på förhand och till er som redan prenumererar vill jag bara säja ett stort, stort TACK! och detsamma till alla er som följer mej här på bloggen och facebook <3
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3