"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

måndag 8 februari 2021

Eftermiddagstur på havsisen


Så var fyra jobbarnätter avklarade och nu väntar återigen ledig vecka, tjoho! Alltid lika härligt och efter några timmars sömn, med väckning av lille Elliot som kom och hälsade på, så blev det en skidtur ute på havsisen och vi hann precis få en glimt av solen innan den försvann bakom bergen. 

-Så skönt när dagarna blir allt längre och längre för varje dag nu! :D


 
 
Det är riktigt fina isförhållanden ute till havs nu (till motsats till de flesta sjöar!) och långfärdsåkarna i trakten har via FB bjudit på en massa härliga och inspirerande bilder från turer till Ulvön och Trysunda mm. Ser så himla härligt ut! Jag har ju länge velat börja med långfärdsåkning jag med och varje år har jag tänkt att jag ska gå en kurs. Men tiden räcker helt enkelt inte till för ALLT man vill göra...
 
-Det finns ju så mycket kul man vill hinna med! Men nån gång ska det nog bli av :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3