"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

onsdag 28 november 2018

Ögeltjärn och Ögeltjärnsberget


Så sent som igår sa jag att jag aldrig blir förkyld, men i morse vaknade jag med ont i kroppen och halsen. Men en ingefärashot och en uppfriskande tur upp på Ögeltjärnsberget i 10-12 minusgrader gjorde susen och nu känns det mycket bättre! Hoppas bara bacillerna fortsätter att hålla sej borta nu.


Uppfriskande tur med glögg och pepparkakor <3


 Fint och lättillgängligt strövområde

 Välmarkerade stigar


En inte allt för fotovillig vovve och en småfrusen matte :D

 Ögeltjärn

Vindskyddet vid Ögeltjärn

 Glögg och pepparkakor, smakade toppen på toppen!


Men, jag kommer aldrig att köpa sockerfri glögg igen, iallafall inte av samma sort för den här från Saturnus var inte jättegod...


 Härlig utsikt över Höga Kusten

Vindskyddet på Ögeltjärnsberget 91 möh


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3