"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

onsdag 6 december 2017

Mysig dag i Kasamark


Idag har jag haft det mysigt hos dottern i Kasamark,
med uppfriskande promenad i soligt väder och 10 minusgrader,
och därefter lunch, glöggfika och gos med lilla Elliot ♡

 -och ikväll hade jag tänkt ta mej en runda på Skyttis
men latmasken smög sej plötsligt på så här på kvällskvisten, 
så det får nog bli skidåkning imorgon istället  :D 



 Härlig vinterpromenad


 Med raska steg genom byn :D

 Låg decembersol

Sover gott i vagnen

 

💙 Lillsötisen! 💙






Lillen har nu blivit 3 1/2 månad och det är så roligt att se hur han utvecklas hela tiden :D


 Tomatsoppa och Glödkakor/Gahkku till lunch

 Glöggfika




2 kommentarer:

  1. Så fina bilder och vilken liten gofis. Mitt yngsta barnbarn Tuva föddes i juli. Så tråkigt att de bor i Göteborg och mina andra barnbarn i Täby Kyrkby. Så långt bort :-(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kattis: Tack! Ja han är så himla go! och jag är så glad att de bor nära, så att man kan träffas ofta. Förstår att saknaden blir stor när de bor längre bort. <3

      Radera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3