"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

lördag 16 oktober 2021

Första snön!

 
Åkte ut till stugan igår eftermiddag och till min stora förtjusning så snöade det för fullt när jag kom fram. Finns väl inget härligare än den första snön, man blir lika glad varenda år! Redan imorse hade det mesta av snön försvunnit, men den gav en underbar försmak över vad som komma skall. Älskar alla årstiderna, men vintern är en riktig favorit <3


Första snön! #nätrafjällskog 

Tummen upp för det! :D

-Ser fram emot och hoppas på en massa skidåkning i vinter!
 
 
Kanske dags att ta in utemöblerna!




Mitt senaste tillskott i samlingen. #tjädertupp nr2

Joggingtur i pannlampans sken

Höll nästan på att strunta i gårdagens träningspass, men lyckades till sist masa mej ut från stugvärmen och tur var väl det! Har ju nämligen kört igång med en Runstreak och det hade ju varit trist om jag fått bryta den pga lathet, då jag joggat i 33 dagar i rad nu. Målet är först och främst 100 dagar och sen får jag se om det blir nån fortsättning eller inte...

-Kommer nog att skriva ett eget litet inlägg om detta senare :D


God morgon i stugan:D

Kul med ny leksak!

Sol och lite snö kvar på backen!

Hade tänkt fara till Brattfallet idag, men halvvägs dit blev jag osäker på om jag stängt av spisen och eftersom jag packat ihop och skulle åka direkt hem, så var det ju bara att fara tillbaka till stugan igen och då blev det en promenad nere vid bäcken istället. Har en mysig liten skogsrunda där :D

-Får väl fara till vattenfallet en annan dag. Kan tänka mej att det forsar på bra nu!
 
 
Passar på att plocka lite näver efter avverkningen- perfekt att ha som eldstartare :D


Tokvovven-som älskar att ta sej fram och tillbaka över bäcken :D

Lite fika på stående fot

Mysigt vid vår badplats i bäcken
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3