"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

tisdag 12 oktober 2021

Fikautflykt till Skogskojan


Idag blev det en fikautflykt till stugan med Elliot och vi fick en mysig förmiddag i det fria. Hade hoppats att gubbarna som var ute och jagade älg skulle få skjuta nåt så Elliot skulle få vara med och se hur det går till när man hämtar hem älgen från skogen, men det blev tyvärr inget idag. Vi fick iallafall en mysig promenad längs bäcken och sen gjorde vi upp eld vid skogskojan och grillade kanelbullepinnbröd. 
 
-Första gången jag testat att sätta socker och kanel i degen samt smör och pärlsocker utanpå och det blev verkligen en hit med varm choklad! Mmmm....
 
(Till mitt förtret hade jag tyvärr råkat skruva upp Iso till max, så bilderna blev alldeles gryninga och suddiga, men men, det är som det är...)
 
 
Fikautflykt till Skogskojan
 
Mysigt vid elden

Kanelbullepinnbröd
Kanelbullepinnbröd och varm choklad <3

Nån som trivs! :D

 -Lovade att vi ska sova över i kojan så fort jag blir bättre i ryggen!



Mormors finaste <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3