"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

lördag 5 september 2020

Lördagsmiddag i det fria


Idag har det spöregnat omvartannat och jag har haft en riktig latardag här hemma. Så när maken kom hem från jobbet passade jag på att bjuda ut honom på middag. Hade gjort pizza med hälften havregrynsmjöl i degen (lite nyttigare), vitlök och chilikryddad tomatsås och skinka och salami uppepå, kokade med lite kaffe och så åkte vi ut till en sjö, tände ljus och hade det riktigt lördagstrevligt! :D


Äta ute
 Lördagsmiddag i det fria


-Jag är verkligen ingen restaurangmänniska, men att äta ute det gillar jag!


Ett bord för två- som försöker att inte låssas om kameran :D

 Kaffe & Chokladhjärtan <3

En nöjd Iver, som grävt en liten liggrop D


Arnäsleden
Duggregn över sjön



Finvovvarna :D


På tillbakavägen

Långåkersjön
Fin kväll!


2 kommentarer:

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3