"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

tisdag 15 september 2020

Ljuvliga septemberdagar

 

Efter att ha jobbat sista natten för den här helgen, så åkte jag direkt ut till stugan. Maken var redan där då de jagat älg på förmiddagen och nu höll de på att bygga en kavelbro efter gamla Hinnsjövägen, så jag och hundarna tog en promenad dit för att inspektera. Blir väldigt bra! Så skönt att kunna ta sej över torrskodd och perfekt att kunna åka skoter där igen till vintern. Kollade även efter kantareller, men de jag hittade var fortfarande väldigt små. Skulle nog behövas lite mer regn.

Sen blev det stugmys och bastu i vanlig ordning. En riktigt härlig start på veckan!

-och idag blev det fikautflykt i det vackra höstvädret!

 

Mysig höstutflykt

Rekade sovplatser för framtida övernattningar

 

Hade egentligen tänkt sova ute i natt, men eftersom det ser ut att komma regn, så får det vänta. Inte för att jag har nåt emot regn, det är ju väldigt mysigt att ligga i tält när det smattrar mot tältduken, men eftersom jag tänkte ta med valpen så ville jag sova under bar himmel då han inte är helt rumsren ännu :D



Kaffe kaffetåren, den ä bra :D

Hösten <3



1 kommentar:

  1. September looks perfect without rain and storm. And besides that, going to sauna in such an environment is a pure joy.
    Greetings, Kees

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3