"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

tisdag 4 februari 2020

Skymningstur på Rutberget


Även idag har vi haft vackert väder, så när jag vaknade i eftermiddags, fick det bli en tur uppe på Rutberget. Hoppades hinna fånga de vackra färgerna som brukar bli i skymningen de kalla dagarna och jag hann precis i rättan tid. Svårt att fota med kallfrusna händer dock, då termometern visade på -17,

-men jag fick iallafall en härlig liten tur med en massa måbraenergi! :D


Skymningstur i Rutbergsterrängen





Underbar utsikt över skogslandskapet


Rutberget
 Härligt upppiggande för kropp & själ <3











Alltså, vintern måste ju vara den finaste av årstider ändå! Så otroligt härligt att skida fram i snöklädda landskap och skogar. I min vinterfilm, här nedan, kan man se en av de vackraste dagarna jag nånsin upplevt. En riktigt kall dag med vita träd, rosa himmel och knarrande snö.




PS Följ gärna på FJÄLLRIPAN på Youtube :D


1 kommentar:

  1. Hi Susanne,
    Nature can be absolutely beautiful, for instance these snowy landscapes. In this and some previous posts of yours I have seen that at least in the North of Sweden it is winter. In the Netherlands there is no winter, no ice and snow. You can already see a lot of flowers, indicating that spring is coming!
    Greetings, Kees

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3