"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

tisdag 10 september 2019

Tarpnätter i Rössjödjungeln


Fick några sköna utenätter i hängmattan i helgen. Spände bara upp den i "djungeln" bakom stugan. Enkelt och bekvämt, men inte mindre mysigt för det! "Varför sova inne när man kan sova ute" :D


Helgens sovplats

Gomorron! Dags för maken att ge sej ut i älgskogen

Drippelidropp



Första natten droppade det rejält från träden och jag var glad att jag satt upp tarpen även om det inte regnade. Andra natten var det lite kyligare i luften och himlen var alldeles stjärnklar. Drog undan tarpen och låg och beundrade Cassiopeja, Karlavagnen och alla andra stjärnor innan jag somnade.

Alltid lika magiskt. Önskar att jag kunde fånga det på bild!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3