"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

söndag 22 september 2019

En liten söndagshurtis


Hade väldigt svårt att gå och lägga mej imorse, då det var så himla fint väder. Men sova måste man och jag vet ju att jag kommer att få njuta av många andra fina dagar. Vaknade vid två och efter att ha slappat i soffan bestämde jag mej för att ta en tur uppför Varvsberget. Via slalombacken.

-Det har jag ju aldrig gjort förut. Tänker att det borde ge starka(re) ben :D


 Najo i snygg pose,  på väg upp för slalombacken


  Kallt i skuggan, slirigt i leran och ganska så jobbigt. Bra så!


Trodde att det skulle ta en halvtimme eller nåt att gå upp, så det var rätt snopet att det bara tog 10 minuter haha. Dålig bedömning, men bena fick jobba och jag ska erkänna att jag hade blodsmak i munnen när jag kom upp.  Borde egentligen ha gått upp och ner några gånger för att få en riktig genomkörare, men nu fortsatte promenixen längs vägen, då det var var för halt att gå nerför backen.
 
Nu har jag iallafall bestämt mej för att komma igång att träna igen. För även om jag är ute och rör mej ofta, så behöver jag få till rena träningspass när jag får ta ut mej och bli så där slut och sjublöt av svett. Vill bli starkare! och uthålligare- så jag orkar hålla igång med kroppen i många många år framöver :D

Så till veckan blir det till att ge sej ut i joggingspåret! -allt för länge sen sist


 Åsberget

 En glimt av Örnsköldsvik

 På toppen- av Varvsberget

Liten (dadelboll) men naggande god :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3