"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

torsdag 5 september 2019

Augustinatt i hängmattan


Förra torsdagen blev det en utenatt i hängmattan. En väldigt efterlängtad sådan och jag njöt i stora drag. Det finns ju inget bättre än att sova ute! och jag ser fram emot många fina höstnätter i det fria :D


Hängmatta
Fin sovplats


Lugnt och fint på vattnet

Kvällssnacks: Äpple & kanel

Hur mysigt!

Kvällsbesök av en nyfiken padda



När jag lade mej hade dimman dragit in och jag var lite rädd att det skulle börja regna under natten, då jag inte tagit med mej nån tarp. Men så vaknade jag vid midnatt och kunde skåda rakt upp på en stjärnklar himmel, Lika magiskt varje gång.


Morgondimma

På morgonen hade dimman lagt sej igen och enligt Klart.se skulle det bli regn klockan nio, så jag packade ihop strax före och precis när jag kom fram till bilen så började det regna. Klockren väderprognos :D

Fil & musli till frukost





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3