"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

söndag 20 januari 2019

Första vinternatten i hammocken


I fredags när vi for till stugan så var det runt 16 minus och jag bestämde mej för att sova i hängmattan. Ett första test i vinterkyla och snö, så jag hängde upp hammocken i närheten av stugan, utifall att det skulle bli alldeles för kallt. Men det blev det minsann inte. Först och främst så blev det mildare under kvällen och när jag skulle lägga mej var det "bara" 8 minus och rejält påklädd,med dubbla liggunderlag och vintersovsäck så hade jag det riktigt varmt och skönt hela natten!

-och nu ser jag fram emot många fler utenätter i hängmattan!


 Mysig vinterövernattning i hängmattan


En väldigt happy uteliggare :D


 Godmorgon i hängmattan


Frost på säcken, men varmt och skönt inuti



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3