"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

torsdag 4 juli 2013

Gulliga kanadagåsungar


Igår kväll for vi upp till Åsberget för att låta Najo springa av sej lite, medan jag passade på att testa kameran lite. Det var så härligt sken i kvällsolen och jag fick några fina bilder, så glad i hågen for jag hem för att föra över dem till datorn. Men av nån anledning så råkade jag radera bilderna från minneskortet (!?) så därför visar jag några bilder från i måndags, när vi fick se de här söta kanadagåsungarna ute vid Ottelandet.









Nu är min niodagarsledighet över för den här gången och ikväll började mitt första arbetspass för helgen, sen har jag endast tre nätter kvar innan det är dags för 4 veckors semester! So lovely :))

10 kommentarer:

  1. so Beautiful duck and place!!

    SvaraRadera
  2. Oj här var dom riktigt stora.Vad roliga de ser ut.Som riktiga broilers.Är så kul att se ungar av alla möjliga arter nu.Riktigt spännande.
    En riktigt fin och trevlig bildserie.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. En storfamilie på tur .... så koselige bilder!

    Ha en super sommerhelg!

    Ireneklem

    SvaraRadera
  4. Fine bilder. De ungene er veldig søte. Ha en fantastisk helg ut i naturen! :)
    Mange hälsningar.

    SvaraRadera
  5. Så flotte bilder av gås med unger. Trivelige motiver.
    Ha en fin helg.

    SvaraRadera
  6. Herlige foto med mor, far og barnen.
    Så fine de er.
    Ha en fin dag da.
    Karin

    SvaraRadera
  7. Beautiful pictures Susanne.
    Always fun are the little goslings.
    A great summer weekend.
    Greetings, Irma

    SvaraRadera
  8. Underbart! Så vakkert å se små fuglefamilier:)))

    SvaraRadera
  9. men va många den hade, vilken tur du har att se dessa o få på bild. Kul!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3