"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

måndag 11 februari 2019

Med turskidor på Hinnsjön


Måndagar brukar i regel betyda utflyktsdag för maken och mej, så efter att jag sovit några timmar längre inför nattjobb, packade vi ihop och drog till Hinnsjön. Strålande väder, sol, knallblå himmel och 4-5 minusgrader. Helt fantastiskt underbart. Skattar mej så otroligt lycklig att jag får njuta av naturen så ofta!

En perfekt start på veckan ♡ #Happymonday 

 Finfin åktur på Hinnsjön


Vi hade inte åkt långt förrän vi se en kungsörn flyga över trädtopparna, lyckades inte få några bra bilder, men som alltid en mäktig syn. När vi sedan skulle stanna och fika så hittade vi en död älg i skogen och det var tydliga vingslag på marken och alldeles nyätet så det var nog därifrån den kom. Häftigt!


Kungsörn

 Livet ♡

Väldigt tacksamt att åka i uppdraget spår, då snön på sidan om inte bär så bra ännu. Vet inte vem som brukar dra upp det här spåret på sjön, men vi tackar så mycket för oss :D



 Mysig fikaplats vid Hinnsjön


  Njuter i solen!


 Ut på tur aldrig sur
 


 Tack för turen, gubben :D



2 kommentarer:

  1. Så vansinnigt härligt det ser ut. Själv satt jag inne och svarade för brinnande livet. Hade tagit 41 samtal när jag loggade ut.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3