"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

måndag 21 maj 2018

Redo för nya äventyr!


Har haft känning av ryggskott sedan vi röjde sly i stugan förra veckan, så det har varit ganska så osäkert om jag skulle komma iväg på min planerade majtur till fjälls. Men bästa medicinen för en ond rygg borde väl vara att spänna på sej en tung ryggsäck och ligga ute i tält!?

Nja, kanske inte, men nu har jag iallafall packat och är redo för nya äventyr!

Det blir som det blir och det brukar alltid bli bra! :D


 En del av packningen exkl mat, ved och skidor mm


Tina ska också med och vi planerar att sätta upp tältet på nån fin plats och sedan åka på dagsturer, så jag behöver ju inte överanstränga ryggen allt för mycket och vi ser fram emot fina dagar på fjället och en härlig avslutning på 2018 års fantastiska skidsäsong!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3