"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

tisdag 24 april 2018

Det rullar, det rullar...


Det har blivit 42.7 mil på skidor den här vintern. Kunde ju ha blivit mer, med tanke på vilken vinter vi haft! men jag är ändå nöjd och förmodligen blir det ytterligare några mil innan det är dags att ställa undan skidorna, då jag har planer på en tälttur i Västerbottensfjällen i maj.

Men annars så är jag i full gång med att trampa mil på cykeln och det har blivit en tur mest varje kväll. Härligt svettigt och bra för flåset :D



Är så nöjd med min cykel, som hängt med i hela 28 år! En riktig raritet ;D





4 kommentarer:

  1. Längtar också efter att ta fram cykel till helgen blir det så, Tält tur i Västerbottens fjäll, vilka har du då tänkt ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. elisabeth: Har inte bestämt riktigt, men det lutar mot Grönfjäll, Stekenjokk eller Klimpfjäll :D

      Radera
  2. Hej!
    Ett tips från en som cyklar året runt!
    Tänk på att ha säkerhetskläder så du syns i trafiken och jag åker numera med ett blinkade bakljus även dagtid.
    Cykla på!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kurt: Hej och Tack för det! Ska ta och leta upp reflexvästen :D

      Radera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3