"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

söndag 29 januari 2017

Åren går...


Så har man blivit ännu ett år äldre. Åren flyger verkligen fram med en rasande fart, men tiden går ju fort när man har roligt. Måste nog se till att ha det tråkigt lite oftare, haha! Nä jag har inte direkt någon åldersnoja, men jag kan inte riktigt fatta att jag nu är närmare femti än fyrti.

Det är visserligen ingen ålder idag, men ändå, lite konstigt känns det allt. Åldern är dock bara en siffra och man är inte äldre än man gör sej. Men, livet ger inga garantier, vad som helst kan hända och det gäller att ta vara på dagarna och passa på att leva och göra saker man vill och tycker om medan man kan!

Minns gårdagen, Dröm om morgondagen, Lev idag! :D


En liten Susanne och lillebror nån gång på 70-talet

De flesta bilder från jag var liten finns på dia, men jag hittade några i ett gammalt album :D


I fjällen <3 Tror att det är i Hemavan

På julafton, lillebror och morfars mamma i bakgrunden

Skidtävling i Västerhus

Hela familjen Söderlund 1990

Tror minsann det här är enda bilden på hela familjen!
Året då jag blev mamma, 20 år gammal,
mamma 36(!) år och pappa 39...



I morse när jag kom från jobbet möttes jag av tända ljus och frukost av mina fina pojkar <3 




Å sång och fina presenter fick jag ikväll, men eftersom jag jobbar en natt till så
får det bli tårta med tjocka släkten en annan dag :D



4 kommentarer:

  1. Stort Grattis!! och vilka härliga bilder :)

    SvaraRadera
  2. Grattis!
    Närmare 50 än 40 år? Tssk, du är rena ungdomen! Och som du skriver gäller det att ta tillvara tiden. Så en trevlig maxim du har. bara det att när du blir (än) äldre kanske du inte längre kommer ihåg gårdagen...:)
    / Deerhunter

    SvaraRadera
  3. Va kul med gamla bilder! Grattis igen fina mamma ♡

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3