"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

måndag 11 maj 2020

Packat för nya äventyr!


När jag kom hem från jobbet imorse, så bestämde jag mej för att idag när jag vaknar så ska jag ge mej ut på en längre vandringtur! Nånting jag längtat länge efter, men bara har skjutit framåt. Så efter att ha sovit några timmar, frågat gubben om lov, så packades ryggsäcken och nu är jag redo att ge mej iväg!

Får skjuts till startstället och sedan är planen att vandra ca 8-9 mil de kommande dagarna. Blir rakt pirrig av bara tanken. Så himla spännande! Länge sen jag for iväg på ett längre äventyr alldeles allena :D


 Mot nya äventyr!



-Kan hända att det dyker upp nån bild på Instagram, så kolla gärna in där :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3