"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

fredag 26 januari 2018

Snöskotur till Isgrottan


Hade tänkt ta en skidtur på Skyttis idag, men eftersom det regnade igår så antog jag att det skulle vara alldeles för isigt i spåren, så istället tog jag mej en tur med snöskorna upp till Isgrottan. Startade från Hamptjärn så det var inte särskilt långt att gå, men väl så svettigt ändå!och härligt förståss :D



Snöskotur till Isgrottan




 Isgrottan vid Hamptjärn



Öppningen var väldigt liten och det var alldeles blött och isigt därinne
så jag vågade mej inte in i grottan den här gången





Blev lite spring fram och tillbaka, då jag skulle testa att använda självutlösaren.
Inte så lätt att placera kameran rätt och dessutom hinna ställa sej till rätta :D
 -men all extramotion man kan få är ju bara bra!



Fredagsfika vid grottan








4 kommentarer:

  1. Schöne Bilder vom Eis bei uns ist der Winter zur Zeit ein anderer.

    Noke

    SvaraRadera
  2. Oj så mäktigt, har aldrig sett något liknande. Var finns den där isgrottan?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kattis: Den ligger bara en liten bit från där vi bor i Sund, Domsjö :D

      Radera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3