"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

måndag 21 mars 2016

Flyttfåglarna anländer!


I morse när jag for hem från jobbet fick jag se ett riktigt vårtecken, då två kanadagäss landade på lägdan utanför! Jag fick sådan lust att åka iväg på en liten fototur på direkten, men jag var allt tvungen att hejda mej själv, då jag måste sova, efter att ha varit vaken hela natten. Men kameran ligger på laddning, så när jag vaknar ska jag åka ut en sväng!

Hoppas få se både tofsvipor och sångsvanar! En alltid lika välkommen syn om våren! :D









6 kommentarer:

  1. Flotte bilder.
    Vi skal kose oss med snø og vinter ut Påsken - så er våren hjertelig velkommen.

    SvaraRadera
  2. O hærlige tider nå som fuglene kommer tilbake :-)

    SvaraRadera
  3. Hello, beautiful captures of the swans and the pretty lapwings. Happy Monday, enjoy your new week!

    SvaraRadera
  4. så fine fugl bilder, det kan du og !

    SvaraRadera
  5. Ojj vipesååå tidligt!!♥

    SvaraRadera
  6. hi suzanne! just popped over from made by kkan's blog to say hi! i don't have much time to blog these days, but seeing your smile and najo (in the post above) made me know you're doing well and that is good! take care of your lovely self and your boys, too!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3