"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

torsdag 12 februari 2015

Skidtur på Nyänget


Efter att ha sovit länge inför nattjobb, så for jag upp till Hörnsjön för att ta en skidtur idag, men det var hopplöst, bara is och barr i spåret och efter att jag halkat mej runt lilla rundan så gav jag upp... En aning irriterad och frustrerad...Men så for jag ut till Nyänget istället och blev genast på lite bättre humör, då det gick att åka på skaren där ute och det var så fint när solen gick ner bakom berget! :D

 








(Vågade mej inte ut på isen, utan höll mej vid strandkanten
 och åkte sen vidare längs ett skoterspår i skogen,
Det blev inte många kilometer, men det var härligt och bättre än inget)


 Men nu håller vi tummarna för att det kommer mera snö snart!!
För än kan ju inte vintern vara över, eller hur! :D

8 kommentarer:

  1. glad you were able to enjoy part of it! love the light and the grasses!

    SvaraRadera
  2. Lovely series of images. The lighting and the grasses look beautiful. Have a happy day!

    SvaraRadera
  3. Jättefina vinterbilder och den första är verkligen en kanonbild.
    Tror absolut att vintern bara har tagit en paus, kan inte vara över redan.
    Ha det så gott.
    M

    SvaraRadera
  4. Nu håller jag med dig verkligen, vill ha lite snö över all ishalka som råder just nu !!
    Såg du att jag bakat ditt havrebröd och länkat till dig idag ??

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
  5. Lovely photos in lovely landscape with magical light. I cross the fingers for you, too.
    We don't expect new snow here, because we had really few this season. So now it doesn't have to come anymore! ;)

    SvaraRadera
  6. Så flotte bilder - herlig med sol og strå og is og snø og ski og tur og fri og utetid.

    Ha en finfin fredag - KlemKKann

    SvaraRadera
  7. Vackra vinterbilder!

    SvaraRadera
  8. Härligt perspektiv i första och en vacker plats.
    / Deerhunter

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3