"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

onsdag 6 april 2011

Rådjur på isen

                                                
Fick se 14 rådjur på Gullviksfjärden häromdagen och så många rådjur har jag aldrig sett på samma gång förut. Tyvärr fick de väldigt bråttom när de upptäckte den smygande fotografen, men en härlig syn var det!


Tre fina bockar och elva honor, getter eller vad de nu kallas...

Rådjur på isen- Gullviksfjärden



3 kommentarer:

  1. Dessa vackra rådjur ;.)
    Uppe hos mig är det inte så gott om rådjur så jag njuter av dina bilder/ kram

    SvaraRadera
  2. Men ojoj .. har isen gått så mycket hos er.. här är den fortfarande tjock så vi får nog ha den kvar ett tag till .. tyvärr.
    fina bilder som visar att nu är våren här :)
    kram/Mimmi

    SvaraRadera
  3. Det gäller att vara vid rätt plats vid rätt tidpunkt! Och det var du!! Jag har aldrig sett så många på en gång ...

    Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3