"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

tisdag 12 juni 2018

Mot nya äventyr! med Do the North


Ikväll hoppar jag på nattåget och styr kosan mot Norrköping. Jag har nämligen blivit inbjuden att hänga med på ett fem dagars paddeläventyr för solo travellers av företaget "Do the North" -som organiserar havskajakpaddling i Gryts och St Annas skärgård, och det känns verkligen jätteroligt och spännande!

Just den här resan är helt ny för i år och går ut på att ett gäng vildmarksinresserade som inte känner varandra (svenskar och andra europeer) hänger och utforskar skärgården tillsammans med en guide i 5 dagar . Det blir mycket ytterskärspaddling med chanser att komma nära Sankt Annas fantastiska fågelliv och kajak och campingutrustning av toppkvalitet samt frukost, lunch och middag i vildmarken ingår.

Så nu har jag packat, lite ombyte med kläder, hygienartiklar, kamera o laddare samt snacks och dryck och är redo för nya äventyr! Vädret ser ut att bli riktigt bra och det ska bli så kul att få upptäcka nya platser i vårt avlånga land, söderut dessutom, för ovanlighetens skull :D


 Lite gott och blandat i packningen för mitt kommande paddeläventyr :D




3 kommentarer:

  1. Vad kul! Finfin skärgård att paddla rundor i 😃

    SvaraRadera
    Svar
    1. PiaF: Ja jag kan tänka mej det! Ska bli riktigt kul! :D

      Radera
  2. Jag har följt dig på insta och ni ser ut ha haft det fantastiskt bra. ser fram emot mer bilder :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3