"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

torsdag 3 oktober 2019

FILM: Oktobernatt i Tentipi Zirkon


Gick igenom gamla bilder tidigare i höst och hittade flera filmer som jag satt ihop, men helt glömt bort att lägga ut. Tyvärr så försvann dessa filmer när datorn kraschade härom veckan och såklart hade jag inte sparat dem på den interna hårddisken. Gah! Som tur var hade jag iallafall hunnit ladda in en av dem på youtube, så här kommer en liten film från en mysig höstövernattning förra hösten.

Den väcker verkligen min längtan efter att komma ut!

...och nu är vi ju inne i den årstid jag kanske älskar allra mest. Hösten. Tätt åtföljd av vintern som jag gillar lika mycket, om inte mer haha och jag ser fram emot många härliga utesovaräventyr! <3


Tentipi
 När jag trivs som allra bäst

En gråmulen dag med dimma och regn kan vara alldeles, alldeles underbar

 Glögg och pepparkakor <3

Tentipi Zirkon
Tentipi Zirkon







Se även;


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3