"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

lördag 24 februari 2018

Myslördag i Kasamark


Hade egentligen tänkt fara ut och tälta idag, men då jag inte kunde bestämma mej för var jag skulle fara nånstans, så slutade det med att jag följde med syrran till Teresia istället och vi fick en mysig dag med en promenad i det kyliga, men friska vädret, supersmarrig lasagne till lunch, gofika och bäbisgos.

Ångrade lite att det inte blev nån utesovarnatt, när det blev så vackert väder senare på eftermiddagen. Men jag har ju fortfarande nååågra dagar på mej att få till februarimånads övernattning :D


 Teresia och Josse på barnvagnsprommis i Kasamark :D

Sötaste lilla Elliot


                                                                    Josse och lille Algot



 Gosepojkarna, 6 veckor resp 6 månader



 Lilltrollet <3

Gofika-  Kanelbullar och kolakakor med dumle



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3