"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

onsdag 15 mars 2017

Solnedgång vid Skagsudde


Idag hade jag tänkt sova ute och efter att ha funderat i stort sett hela dan på var jag skulle ta vägen, bestämde jag mej till slut för ett ställe vid havet. Så glad i hågen packade jag bilen med packning och ved och drog iväg. Jag hade inte långt kvar då vägen jag körde längs plötsligt förvandlades till en isgata. Tvekade en stund, men så vände jag om då jag helt enkelt inte vågade fortsätta...

Jaha vad gör jag nu då? Körde runt och kollade lite i omgivningarna om jag skulle hitta nåt annat ställe, men då solen höll på att gå ner så lade jag ner planerna på en övernattning och körde ut till Skags udde istället. Lite besviken, men jag fick iallafall njuta av en vacker solnedgång!och isande kalla stormvindar...

Kanske lika bra att jag sover hemma inatt ändå! :D


Fyren på Skagsudde

Lilla fyren på Skagshällan

Solnedgång över Höga Kusten








1 kommentar:

  1. Nature took care of you. The slippery icey surface meant a choise for some other plan. I think that you enjoyed a beautiful sunset and a nice warm bed at home: no risks included.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3