"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

onsdag 21 december 2016

Gåva av bloggläsare!


Som jag skrivit förut, så är det inte så lätt att få tag på material till kåsor, men igår fick jag ett meddelande av en bloggläsare att han hittat en björkvril åt mej! Så otroligt snällt och jag blev verkligen glad över denna omtänksamhet. Nu återstår det bara att se om jag kan lyckas få till något av denna skapelse!


Björkvril/ Björkmasur

Najo inspekterar nyfiket :D



TACK, än en gång för den fina knölen!



1 kommentar:

  1. Takk for mange flotte bloggturer dette året. Det har vært en glede å følge deg.

    Riktig god og fredfull jul. Klem fra Birte

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3