"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

måndag 18 november 2013

Vinnare i Fjällräven Polar 2014?




Tack till er som röstat!! och hoppas att fler vill gå in och titta på mitt bildspel och ge mej en eller två röst/er. Den 10 december avgörs vem som vunnit och jag hoppas ni har överseende med att jag tjatar om detta fram tills dess. Ligger nu på andra plats av 80, bland de svenska deltagarna! Än är det dock en lång bit kvar till första plats, men det sista som överger en är hoppet och jag hoppas verkligen att jag vinner Fjällräven Polar och får åka iväg på detta storslagna äventyr!


Vill också påminna om att man kan rösta dubbelt, både via dator och mobiltelefon :))

9 kommentarer:

  1. We will cross our fingers for you...... i hope you will win Susanne.

    Greetings, Joop

    SvaraRadera
  2. Nice photo Susanne.
    I hope you will win.
    Greetings Irma

    SvaraRadera
  3. Heja heja! Håller tummarna!

    SvaraRadera
  4. aww. hope you can move up to first!

    SvaraRadera
  5. Wow, these are really great news. I'm so happy for and with you. Now you manage it to get on rank 1.
    Happy day! :D

    SvaraRadera
  6. Vi håller tummarna för att det kommer se ut sådär den 10 dec :)

    SvaraRadera
  7. :-)
    Då får du också bli hundspannsförare!!!
    Det är verkligen livet...

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3