"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

torsdag 22 juni 2017

Ett litet livstecken från mej!




Ojojoj vad tiden går! Nu är det nästan två månader sen mitt senaste inlägg här på bloggen, Instagram och FB. Jag hade inte alls planerat att ta en paus från bloggen, men vi har haft fullt upp och nästan all tid har tillbringats i stugan där vi byggt ut och målat och grejat. Det är inte helt färdigt än, men det tar sej! :D

Många promenader och en del utflykter har det förstås också blivit, men kameran har för det mesta legat kvar hemma och det har varit väldigt skönt att bara va och inte måsta fånga allt på bild. Så pass att jag funderat fram och tillbaka om jag ska fortsätta med bloggandet eller inte, men nu har jag ändå bestämt mej för att fortsätta! Jag tycker ju fortfarande att det är kul och förhoppningsvis är det nån som vill fortsätta att följa med på mina små och stora äventyr i vår vackra natur! :D

Det kan dock tänkas att det blir lite sporadiskt med inläggen under sommaren, men det får tiden utvisa...


Trevlig midsommar på er! Själv ska jag jobba... (och tjäna storkovan! ;)



16 kommentarer:

  1. Kjempefint Susannne!God Sommer!
    Jeg tar og en pause fra blogglivet og facebook nu

    Hilsen Anita

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anita: Tack, God sommar på dej med! :D

      Radera
  2. Fortsätt! Jag har alltid tyckt om att läsa dina aventyr och titta på dina fina bilder.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Charlene: Å tack, vad roligt att höra! :D

      Radera
  3. Hei, Jeg kjenner følelsen. Av og til må jeg bare gå turene mine med ett annet fokus enn bloggen! For min del ble løsningen å ha innlegg litt skjeldnere. Det fungerer også godt! Jeg håper du fortsetter!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Birte: Tack! Tror nog jag fortsätter, men det blir förmodligen lite mindre inlägg nu under sommaren :)

      Radera
  4. Et vakkert livstegn! Ja, tiden flyr! Har ikke mye tid til blogging jeg heller. Sommeren er altfor kort til å sitte foran PC'n. Den ytes ute nå for tiden!

    Ha en riktig god sommer, og ikke minst midtsommeraften!

    Klem Irene

    SvaraRadera
    Svar
    1. Irene: Tack! Ja så är det! Önskar dej en riktigt fin sommar också! :)

      Radera
  5. Hi Susanne,
    I always enjoy your photos at the blog or Instagram. It would be nice to have you again.
    Best, Synnöve

    SvaraRadera
    Svar
    1. Synnöve: Thankyou very much! I am so glad to hear that :)

      Radera
  6. Hi Susanne,
    A break sometimes is unavoudable and necessary. It'll be nice to follow your adventures in nature again.
    Greetings, Kees

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kees: Yes it sure is :) So nice that you want to follow me :)

      Radera
  7. Åh så kul att du fortsätter med bloggandet! Midsommarhälsningar Inga

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inga: Vad roligt att höra! å Tack för din kommentar, alltid lika kul när nån skriver en rad :D

      Radera
  8. Glad att få läsa ett inlägg av dig igen!
    Märta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Märta: Så kul att du gillar det! å tack för din kommentar, det gläder alltid :D

      Radera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3