"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

torsdag 5 september 2019

Sensommartur vid Höga kusten


Precis när jag äntligen kommit igång med bloggen igen så brann hårddisken på datorn. Så himla typiskt och värst var att jag inte visste hur mycket bilder jag förlorat, då jag slarvat med att föra över till den externa hårddisken på sistone. Men som tur var hade jag fört över det mesta och en del bilder fanns för ovanlighetens skull kvar i kameran. Puh. Så det var inte allt för mycket som gick förlorat. 

...och med en ny dator, så kan jag nu köra igång med bloggandet igen och här kommer några bilder från förra veckan när Tina och jag var på en riktigt härlig långtur vid havet i strålande sensommarväder. Lite skillnad mot för idag då regnet fullkomligt öser ner utanför fönstret.

-Ganska mysigt det med, speciellt när man ska gå och sova efter nattjobb :D


Finväderstur vid havet

 Så vackert vid kusten! <3

 Förmiddagsdimma med Balesudden i bakgrunden

 Vackra klippor


Det blev ganska precis en mils vandring och vi var ute i ca 3,5 timme. Riktigt härligt! Speciellt efter lite för många lata dagar i sommar :D



 Fikapaus

 Dadelboll & kaffe :D



På tillbakavägen


1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3