"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

tisdag 19 mars 2019

Underbar vårvinterdag i stugan


Idag har vi haft ett helt fantastiskt vårvinterväder, med blå himmel och strålande sol och efter att Micke skjutsat Nils till skolan så gick jag  ut och grävde en solgrop, medan Micke skottade av taket. Sen har vi bara njutit i solen, druckit kaffe och lyssnat på småfåglarnas glada trudeluttande. Tog en liten sväng på skotern också och efter parisare till lunch, så blev det en underbar skidtur uppe på berget.

-En riktig toppendag med andra ord, såna vill vi gärna ha fler utav :D


Vårvinterdag i stugan

 Härlig skidtur i "våran" alldeles egna skog


 Njuter av den värmande vårvintersolen!


Skrämde upp en tjädertupp och två orrar som låg i snön. Vilka sjusovare, som missar detta finväder :D


En gla gubbe :D

 Å en till


 Home sweet home <3


 Kaffe kaffetåren den ä bra :D


1 kommentar:

  1. Susanne, har varit och kikat på din blogg och den ger sådan inspiration.Tack för att du delar dina fantastiska upplevelser och erfarenheter - jag känner starkt att jag vill leva med mer friluftsliv.Var många år sedan jag ägnade mig åt detta och känner nu att det är detta som hjälper mig att rota mig och att skapa tillit till mig själv och livet i stort.Undrar om du har något tips om var jag kan börja då jag tyckt om vandring och gärna tält eller hängmatta och sova ute - det är dags att väcka flamman igen känner jag.Kram Cissi

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3