"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

torsdag 3 januari 2019

Friluftsåret 2018




Som tidigare år har jag gjort en liten tillbakablick på året som gått och jag kan bara konstatera att det varit ännu ett underbart år, med en massa härliga upplevelser och äventyr. Lite svårt att välja ut en händelse per månad dock, men här kommer iallafall en blandad kompott från friluftsåret 2018.















Ja, det var ett litet urval av årets alla härliga upplevelser,

Årets största äventyr var förståss vandringsturen i Kebnekaisefjällen och jag ser redan fram emot årets höstvandring. Var det blir, är ovisst än, men det finns väldigt många fina ställen jag vill uppleva! :D

-Både nära och fjärran och det ska bli spännande att se vad 2019 kommer att erbjuda.



3 kommentarer:

  1. Väldigt kul att följa dina äventyr. Keep it up! :-)

    SvaraRadera
  2. Hi Susanne,
    It is a good habit to look back at the past year. It is becoming very clear that you had many pleasant moments in nature, not being bothered by many other people. I think this is the perfect motivation to go further on the same path. It certainly is going to bring you a lot of memorable moments. Enjoy 2019!
    Greetings, Kees

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3