"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

söndag 23 december 2018

Klappat och klart


Efter att ha bakat glödkakor, fröknäcke och kokat Ingefärashots igåreftermiddag, så tog jag en kvällstur på Skyttis med Najo. Riktigt fina spår och så härligt att komma ut innan det var dags att fara på jobbet igen. Hoppas komma mej ut på en tur ikväll med, men det återstår att se om det hinns med, då jag har lite grann kvar att fixa så här dan före doppare dan :D

 Klappat och klart

 Som jag skrev i ett tidigare inlägg så har jag ju bestämt mej för att slopa inslagspappret i jul och återanvända material jag redan har hemma, så nu är klapparna inslagna i tidningspapper etc och jag tycker faktiskt att det blev riktigt bra!



Enkelt och fint!



För första gången så har vi ingen gran inne i år och det känns ju lite konstigt, men eftersom vi jobbar och ska fira jul hos Teresia och Tenny så kändes det bara onödigt att ta in en. Några grankvistar i en glasburk på köksbordet ger lite julstämningskänsla iallafall och granen får stå så grön och grann i skogen istället! Pyntad med vit och fluffig snö :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3