"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

måndag 17 december 2018

Isrosor på Bäckfjärden


Helgen tillbringades med äldste sonen och lilla Kira och vi har haft det så mysigt. Ätit god mat, handlat lite hundleksaker, kollat på en väldigt intressant och skrämmande dokumentärserie -The Innocent man på Netflix och gosat med vovven. Det är mycket jobb med en liten valp och en massa spring ut och in för att kissträna hela tiden, men hon är så duktig och fin. Glömde dock helt bort att ta några bilder...

Men, det blev iallafall några bilder på gårdagens promenad vid Bäckfjärden.


 Vackert med isrosor på Bäckfjärden


Eftersom det varit så kallt i helgen så har det blivit riktigt fina skridskoisar nu och jag har sett en massa härliga bilder och filmer från  alla långfärdsåkare häromkring. Är ju rätt så sugen på att testa!



  Fågelberget i bakgrunden

 Vill inte alls bli fotograferad, att inte Matte kan fatta det!

 Kompisar <3
 
 ♫ Jag har fått nya skor. Jag har ärvt dom av min bror....♫


Efter att ha frusit fötterna av mej i mina powerboots i flera år, främst vid mer stillasittande/stående aktiviteter, så slog jag till på ett par Sorel Caribou och nu hoppas jag på varmare fötter i vinter!

 


Söndagskvällen spenderades sen tillsammans med Josefine och Algot hemma hos Teresia och Tenny som bjöd på äppelglögg, godis, pepparkakor, julmust och tunnbrödmackor med julskinka. Så mysigt och gott! och det bästa utav allt var förståss godnattpussarna av lill-hjärtat <3

 
Adventsmys i Kasamark


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3