"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

lördag 20 oktober 2018

Oväntad uppmärksamhet i media


Min utenatt på Varvsberget blev helt oväntat uppmärksammat i media, då jag igår morse fick ett samtal från lokaltidningen Allehanda som ville ställa några frågor om natten. Tycker alltid att det är så svårt att bli intervjuad och vet aldrig vad jag ska säja, men jag tycker reportaget blev riktigt bra! Kul :D





Länk till inlägget från min övernattning på Varvsberget

Länk till reportaget

 (funkar dock bara om man är prenumerant...)


3 kommentarer:

  1. Jättebra. Nog lite ovanligt för de flesta andra att nån sover ute i en hängmatta så här års. Tuffa tag får man se när man följer din blogg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hantverkarglädje: Tack! Ser fram emot att testa den till vintern! :D

      Radera
  2. Så kul att du blev kontaktade av tidningen och det blev ett reportage :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3