"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

söndag 26 augusti 2018

Sommaruppehållet...


Det blev ett väldigt långt sommaruppehåll här på bloggen, ja även facebook och instagram och ju längre tid som gått så har det bara känts motigare att komma igång igen och men nu tror jag allt att det är dags!

Vi har haft en helt underbar sommar med en massa sol och bad, husvagnssemester till Pite havsbad, Storforsen, Stekenjokk, Salusand och Stor-Åskasjön och många sköna dagar i stugan, med viltspaning längs skogsbilvägarna om kvällarna. Vi har fällt träd och röjt sly, men annars har det blivit mycket mindre fysisk aktivitet än vanligt. Men man får väl skylla på den extrema värmen vi haft. Måste dock se till att röra på mej så mycket jag kan nu, för höstens vandringstur närmar sej med stormsteg!

Endast två veckor kvar tills vi sätter oss på tåget mot Kiruna...


Skön avkoppling vid en fjällfors...


Det har varit fantastiskt skönt att koppla bort allt vad sociala medier heter och jag skulle gott och väl kunna fortsätta med det. Varför ska man egentligen behöva dokumentera allt man gör? Räcker det inte att man njuter av upplevelserna för stunden...

Jo visst gör det väl det, egentligen. Men, det är ju samtidigt väldigt roligt att fota och skriva om alla olika upplevelser och äventyr man är med om, det blir ju även som en drivkraft och jag kommer nog mest sannolikt att forsätta med det ändå! och precis som tidigare pausa när jag känner för det :D







1 kommentar:

  1. Fantastiska bilder! <3 Tack att du fortsätter att publicera bilder o berättelser från dina äventyr! Hälsningar från finland! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3