"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

tisdag 20 februari 2018

Roadtrip till Mora


I fredags var gubben och jag ute på roadtrip till Mora för att hämta upp en skoter. En tripp på 90 mil fram och tillbaka och vi satt i bilen från före sex på morgonen till halvelva på kvällen. Lite jobbigt, men även mysigt med fikapauser i bilen och kul att se nya vyer. Gick och käkade lunch när vi kom fram och tog sen en snabb sväng på stan. Ingen av oss hade varit där tidigare så vi gick förstås och kikade på målgången på Vasaloppet. När vi sedan var på väg därifrån så fick jag ett meddelande på telefonen: "Hej... Måste bara fråga, det är inte så att du möjligtvis befinner dej i Mora just nu??

....annars har du en rejäl dubbelgångare här!!!"

-Jooo... jag är här!! svarade jag. Rejält förvånad över att nån hunnit se mej och dessutom känt igen mej när jag forcerade fram med mössan långt nerdragen över huvet 👀

Det var Skogskulla från Instagram som hade känt igen mej då jag passerade ett fik där hon satt. Så himla hitteligt! och helt osannolikt egentligen. Så vi träffades utanför motorshopen där vi skulle köpa skotern och fick en väldigt oväntad men trevlig pratstund! Världen är bra liten ibland :D


 Roadtrip to Mora


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3