"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

måndag 29 januari 2018

Födelsedagstur på fjällskogen


Det traditionella Ja må du leva med fika på säng fick utebli idag eftersom jag skulle sova ut inför nattjobb. Men det är alltid svårt att sova länge när man går på första natten och jag vaknade redan vid nio. Åkte till stugan för att hämta skotrarna och medan Micke lastade släpet, så passade jag på att ta en tur på fjällskogen. En härlig tur, med vackra iskristaller på träden och lite födelsedagsfika längs spåret :D


 Vackert med taggiga iskristaller på träden







Gick och tänkte för mej själv: Jaa, nu har man blivit 57 år, himmel vad åren går...Eller vadå, jag är väl inte 57! Jag fyller ju faktiskt 47 haha. De senaste tio åren har jag hela tiden trott att jag är ett år äldre än vad jag är, men att hoppa tio år framåt var väl ändå att ta i! Nåja, nog om ålder, det är ju BARA en siffra och man blir inte äldre än man gör sej :D

Huvudsaken att man får vara pigg å kry och göra det man tycker om :D


Födelsedagsfika i fjällskogen

Lilla Najogubben


Sen var det bara att åka hem och baka falska potatisbakelser och Hallongrottor 
innan (nästan) hela tjocka släkten kom på födelsedagsfika :D


Fina presenter :D



1 kommentar:

  1. Hipp hipp hurra for Susanne! :)) Gratulerer så mye med vel overstått utenatt og bursdagsfeiring! Ser herlig ut, men en anelse kaldt kanskje?? ^_^ Finfine gaver og kaker på tur! 💙

    Her er det bare tullevær som svinger mellom -2 og 5'C. Blir bare vått og grått, ikke vinter og ikke vår :P

    Ha ei herlig uke! Nydelige vinterbilder og glimt av hun der spreka på 40+. En god 1971-årgang ;))

    Bursdagsklem fra meg

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3