"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

lördag 30 december 2017

5 års jubileum!


Nu är det 5 år sedan jag började sova ute minst en natt i månaden och det har resulterat i 162 utenätter i tält, vindskydd och under bar himmel i 60 månader i rad! En riktigt fin tradition som jag absolut kommer att fortsätta med och jag ser fram emot många nya övernattningsäventyr under 2018!

Håller i detta nu på att förhandla med maken om att jag under det kommande året ska få sova ute fler nätter än 2014, då jag sov ute i 52 nätter och det enda svar jag accepterar är You go girl! haha :D

Kul med mål och utmaningar !


Utenätter 2017

Många fina tältplatser har det blivit!


Av årets 18 utenätter har 11 tillbringats i mitt Abisko Dome, 3 i Vaude Hoglan UL, 3 i Tentipin och 1 natt i vindskydd. Måste nog se till att jämna ut de siffrorna under nästa år :D




4 kommentarer:

  1. Imponerande och inspirerande.
    Fortsätt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kenneth: Tack så mycket! Så roligt att höra :D

      Radera
  2. Inspirerande! Fina bilder och gott med ute 😃 GottNytt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Erik: Ja mycket gott! :D Tack å detsamma!

      Radera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3